Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2011

ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ-ΨΕΥΤΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ! ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΠΑΝΟ ΠΑΛΗΚΑΡΙ!

Δεν έδωσε ψήφο εμπιστοσύνης στην κυβέρνηση Παπαδήμου

Διεγράφη από την ΚΟ της ΝΔ ο Πάνος Καμμένος

 
Εκτός της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της Νέας Δημοκρατίας τίθεται με ανακοίνωση του γραφείου Τύπου της ΝΔ ο Βουλευτής και μέλος του κόμματος κ. Πάνος Καμμένος.

O κύριος Καμμένος αρνήθηκε την ψήφο εμπιστοσύνης στην κυβέρνηση Παπαδήμου παρότι η ηγεσία της ΝΔ είχε θέσει ζήτημα κομματικής πειθαρχίας και ο κ. Αντώνης Σαμαράς είχε ζητήσει από τους βουλευτές του να υπερψηφίσουν την κυβέρνηση τον σχηματισμό της οποίας προκάλεσε.

Σε ανακοίνωση που εξέδωσε αργά το βράδυ της Τετάρτης, ο κύριος Καμμένος αναφέρει:

«Την ώρα που η Ελλάδα δοκιμάζεται, θα παραμείνω συνεπής: με τον όρκο μου στο Σύνταγμα και τους πολίτες, με την καρδιά μου στις αρχές και αξίες που υπηρέτησα και θα υπηρετώ, με την ψυχή μου στην Πατρίδα μου την Ελλάδα.

Ευχαριστώ θερμά για την εμπιστοσύνη τους τούς χιλιάδες πολίτες που με στήριξαν, και που με τα μηνύματα τους συνεχίζουν να με στηρίζουν, να με ενθαρρύνουν και να μου δίνουν δύναμη και ισχύ, τον Αρχηγό και τους συναδέλφους μου στη Νέα Δημοκρατία για την αγάπη, την κατανόηση και την συντροφικότητά τους, τους υπαλλήλους της νέας τάξης πραγμάτων για τις άνανδρες απειλές και επιθέσεις τους, που με κάνουν ακόμα πιο αποφασισμένο. Ο αγώνας συνεχίζεται». 

ΥΓ. Ο ΑΓΩΝΑΣ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΓΙΑΤΙ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΕΙΟΔΟΤΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΧΡΑΣΤΕΣ ΤΗΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ ΤΟΥ, ΟΠΩΣ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΛΗΚΑΡΙΑ ΓΙΑ ΝΑΔΕΙΧΝΟΥΝ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ, ΤΗΣ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΔΟΥΛΩΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΨΥΧΗΣ.
ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΕΣ ΠΑΝΟ ΣΤΟΥΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥΣ ΣΟΥ ΦΙΛΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΕΣ!
 

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Και έτσι στρατηγέ μου στις επικείμενες εκλογές και το παλληκάρι μας θα σαρώσει στη Β Αθήνας (ή όπου στο διάολο είναι) και το κόμμα δε θα χάσει αντιμνημονιακά ψηφαλάκια και η χούντα των τριών θα μακροημερεύσει και οι κλεφτές καθαγιάζονται και τα μέτρα συνεχίζονται.
Και εγώ, έπειτα από αυτά, σαν τον αείμνηστο Ντίνο Ηλιόπουλο (προς τον μεγάλο Παπαγιανόπουλο) δε μπορώ παρά να σου φωνάξω «κάτω οι κλέφτες στρατηγούλη μου».
Και οι ψεύτες!
Και οι υποκριτές!!
Και οι αβανταδόροι!!!