Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2012

This is Greece 2012(HD)


Αυτη την Ελλαδα θελω να την αποτυπωσω στα ματια μου..οπως την ξερω, οπως μαγευομαι και με τυλιγει δεος απο την χιλιομορφια της. Αυτη την Ελλαδα δεν θελω να μου κλεψουν, αυτη την Ελλαδα που απλωνει χερι βοηθειας σε ολους μας με το μονακριβο δακρυ Ακροπολη, με τον πολιτισμο της στα καφενεια με λογιων λογιων ανθρωπινες φιγουρες και φωνες να συμφωνουν, να διαφωνουν, να πινουν, να τραγουδουν, να αγκαλιαζονται ταυτοχρονα με καθε τσακωμο...
Τωρα μπορω να ομολογησω....χωρις να πρεπει να το δουλεψω για να αλλαξει. Ναι..! νοιωθω εξαρτηση, οπως ο αρρωστα ερωτευμενος...Μου ανηκει, ειναι δικια μου, δεν θελω να τηνε χασω, να μου την κλεψουν...!
Και το φωναζω σε ολους αυτους εκει μεσα στους 300 της ντροπης...'' το ονομα της ειναι Ελλαδα, ειναι εξουθενωμενη, αλωμενη, σμπαραλιασμενη, επιβιωσε και τοτε, αλλα ακομη μια φορα θα σηκωθει ορθια...Κοιταξτε την μονο..!''

Εφη Μυλωνακη

Δεν υπάρχουν σχόλια: