Πέμπτη 7 Οκτωβρίου 2010

Νέα ήθη και νέες πρακτικές στις πρώτες«Καλλικρατικές»εκλογές.


Η διασπορά των διαφόρων φημών, είναι κάτι που εμφανίζεται για πρώτη φορά στις δημοτικές εκλογές, τουλάχιστον στα δρώμενα των τριών πόλεων Βάρης-Βούλας-Βουλιαγμένης
Επειδή ο νέος Δήμος θα προέλθει από τη συνένωση αυτών των πόλεων, είναι δύσκολο να ελεγχθεί μία φημολογία, τουλάχιστον στα αρχικά της στάδια.
Ο σκοπός βλέπετε αγιάζει; τα μέσα. Πετάει κάποιος τη δήθεν έγκυρη είδηση και άντε μετά ο θιγόμενος να τη μαζέψει. Αρκεί όμως η έστω και πρόσκαιρη ζημιά που γίνεται.
Βέβαια το δικαίωμα αυτό το έδωσαν οι εν δυνάμει υποψήφιοι δημοτικοί σύμβουλοι, οι οποίοι με απίστευτη ταχύτητα μπορούν να μεταπηδήσουν από τον ένα συνδυασμό στον άλλον. Και αυτό το έκαναν μέχρι στιγμής αρκετοί. Υπάρχουν και κάποιοι άλλοι που περιμένουν να ενεργήσουν κατά παρόμοιο τρόπο την τελευταία στιγμή της κατάθεσης των συνδυασμών. Δικαίωμα βέβαια είναι του καθενός να ενεργήσει είτε σύμφωνα με τις αρχές του είτε με τα προσωπικά του συμφέροντα. Εκείνο όμως που έχει γούστο, είναι ότι ορισμένοι θέλουν να επενδύσουν την ενέργειά τους και με λίγη δόση ηθικής. Ξεχνάνε όμως δημόσιες δηλώσεις τους, είτε σε συγκεντρώσεις, είτε δια του τύπου. Ας προσέξουν, γιατί ο κόσμος  δε συγχωρεί.
Σήμερα θύμα διασποράς φημών έπεσα και εγώ. Είτε ότι εγκαταλείπω την Παράταξή μου, είτε ότι δεν πρόκειται να εκτεθώ ως υποψήφιος κανενός συνδυασμού. Ο καθένας διαλέγει και παίρνει. Το ερώτημα όμως που εγώ υποβάλλω, είναι γιατί τώρα με θυμήθηκαν; Γιατί τους απασχολώ εγώ τόσο και η Παράταξή μου; Αφού οι μετρήσεις που λένε ότι έχουν στα χέρια τους είναι σε βάρος μας, γιατί τόσο αγωνία του τι θα κάνουμε;
Μήπως γιατί βλέπουν ότι κάτι αλλάζει στο σκηνικό και τρέχουν να προλάβουν το κακό που θα τους βρει; Έτσι απλά ρωτάω εγώ.
Και να φανταστεί κανείς, ότι ακόμα δεν έχουμε μπει στις κρίσιμες εβδομάδες. Θα δούμε και θα ακούσουμε πολλά ακόμη.

Δεν υπάρχουν σχόλια: