Πέμπτη 30 Ιουλίου 2015

Δρίτσας: Λάθος η πώληση του λιμανιού! Τι λες! Και εσύ τι κάνεις για αυτό;

  Σημείωση:Ακούγοντας τον κ. Δρίτσα να τοποθετειται στο ΔΣ του Δήμου Πειραιά για το μέλλον του λιμανιού και την περαιτέρω πώλησή του, θα νόμιζε κανείς ότι ακούει κάποιον που για πρώτη φορά ασχολέιται με τα θέματα του ΟΛΠ και συκεκριμένα με τις επενδύσεις και τις χρήσεις των προβλητών , αλλά και γενικότερα της περιοχής. Ξέχασε ότι επί μία 20ετία περίπου ηγείτο της δημοτικής παράταξης"Το λιμανι της αγωνίας" που εναγωνίως έψαχνε για λύσεις συμφέρουσες το Δήμο , τους εργαζόμενους και τους κατοίκους της ευρύτερης περιοχής. 

Τώρα που ο ίδιος είναι στο τιμόνι των αποφασεων για το λμάνι, "νίπτει τα χείρας του" ως άλλος Πόντιος Πιλάτος και παροτρύνει τους συμπολίτες του να συνεχίσουν τον αγώνα τους!! Αλήθεια για τόσο κάφρους και ιθαγενείς έχει όλο αυτόν τον κόσμο που πάλειψε τόσα χρόνια για ένα καλλίτερο αύριο του Πειραιά; 

Τα ίδια ακριβώς δήλωσε και για το τραμ. Ήταν πολέμιος στη διέλευση, αλλά τώρα τι να κάνει; Το καθήκον σας να κανετε κ. Δρίτσα απέναντι σε αυτούς που χρόνια στάθηκαν δίπλα σας. Και αν δεν μπορείτε , τότε αφήστε την αναπαυτκή  κάρκελα του υπουργού. άλλωστε φτάνει μία υπουργός στην οικογένεια.

 Το θέμα:
Επαναλαμβάνει την αντίθεσή του στην πώληση του λιμανιού του Πειραιά ο αναπληρωτής υπουργός Ναυτιλίας Θοδωρής Δρίτσας. Υπενθυμίζεται ότι την ίδια θέση έχουν διατυπώσει και βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ στην Α΄ και Β΄ εκλογική περιφέρεια Πειραιά
Newsroom
Τετάρτη 29 Ιουλίου 2015
Αν όχι εσύ, ποιος;
Πάρε μέρος στο μεγαλύτερο εγχείρημα για ανεξάρτητη δημοσιογραφία. Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να βοηθήσεις. Γιατί το δικαίωμα στην ενημέρωση είναι δικαίωμα στη δημοκρατία. Αν δεν το στηρίξεις εσύ ποιος θα το κάνει;
Μιλώντας σε συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Πειραιά - από το οποίο αποχώρησε πρόσφατα - όπου του απονεμήθηκε το μετάλλιο της πόλης για την πολυετή προσφορά του από τη θέση του επικεφαλής του δημοτικού συνδυασμού «Το Λιμάνι της Αγωνίας» και του δημοτικού συμβούλου Πειραιά ο Θ. Δρίτσας σημείωσε: «Η πώληση του λιμανιού παραμένει λάθος. Δεν πρέπει να γίνει. Σε κάθε περίπτωση, η δική μου θέση είναι γνωστή. Εγώ δίνω τη μάχη μου από τη θέση που βρίσκομαι, για να πείσω ότι αυτό είναι λάθος.

Το ερώτημα είναι, ποιος πρέπει να πειστεί. Και εκεί υπάρχει τεράστια δυσκολία. Όμως, είναι μπροστά μας ένα πεδίο, πέρα από την τελική κατάληξη, που και ο Δήμος Πειραιά και το Δημοτικό Συμβούλιο, πιστεύω ότι πρέπει να έχουν συμμετοχή».

Και τόνισε: «Λιμάνι του Πειραιά, που δεν είναι απλώς λιμάνι, είναι λιμάνι - πόλη και αφορά το μέλλον του Πειραιά στην ολότητά του: έχουμε μπροστά μας εξελίξεις. Η πιεστική επιμονή των δανειστών για εξασφάλιση σίγουρων πόρων εξόφλησης των δανείων, είναι η μία αιτία για τις εξελίξεις στο λιμάνι του Πειραιά. Το τεράστιο ενδιαφέρον ισχυρότατων συγκροτημάτων που ασχολούνται με τη λιμενική βιομηχανία, είτε πρόκειται για χώρες σαν την Κίνα, είτε πρόκειται για χώρες σαν τη Δανία ή άλλες χώρες, είναι η δεύτερη αιτία».

Προετοιμάζεται νέα σύμβαση παραχώρησης


Συμπλήρωσε ακόμη για τη σύμβαση παραχώρησης του δημοσίου προς τον ΟΛΠ ότι η παλιά δεν μπορεί να έχει εφαρμογή. «Μια νέα σύμβαση παραχώρησης προετοιμάζεται, για να επικυρωθεί και για να γίνει και νόμος του κράτους. Αυτό είναι ένα πεδίο οριοθέτησης και της πόλης και των πλουτοπαραγωγικών της πηγών και των παραγωγικών της δραστηριοτήτων κάθε είδους, σε όλο το μήκος από τη Σαλαμίνα μέχρι την πόλη του Πειραιά. Σε αυτή την κατεύθυνση πρέπει να συνεργήσει και η κοινωνία του Πειραιά και ο Δήμος Πειραιά. Και στα ζητήματα της αρχής λιμένων ή του master plan που πρέπει να γίνει για το λιμάνι του Πειραιά και που αυτά πρέπει να γίνουν είτε έτσι είτε αλλιώς, όποια κατάληξη και αν έχουν τα πράγματα, νομίζω ότι είναι ένα πολύ σημαντικό πεδίο που δεν πρέπει να μείνει σε κλειστά γραφεία».

Ο αναπληρωτής υπουργός αναφέρθηκε και στο θέμα της επέκτασης της γραμμής του Τραμ προς Πειραιά λέγοντας ότι «εγώ ήμουν πάντα υπέρ ενός ΤΡΑΜ διαφορετικού από αυτό που εξελίσσεται, αλλά γενικώς με τα μέσα σταθερής τροχιάς παραμένω ένθερμος υποστηρικτής και προωθητής κάθε πρωτοβουλίας, που θα μπορούσε να αποφύγει τις αρνητικότερες εκδοχές και να πετύχει τις βέλτιστες. 


Νομίζω, ότι με ένα ανεξήγητο αυθαίρετο τρόπο και θα έλεγα και πραξικοπηματικό, πήραν πίσω από την πόλη του Πειραιά, ενώ ήταν κατακτημένο, την υπογείωση των γραμμών του ΗΣΑΠ. Αυτήν τουλάχιστον, δεν πρέπει να την εγκαταλείψουμε. Δεν είναι ένα περιορισμένο ζήτημα. Είναι ένα ζήτημα που αφορά, όχι μόνο ευρύτατο τμήμα των περιοχών της πόλης, αλλά αφορά και το μέλλον της πόλης τις επόμενες δεκαετίες».

Από την πλευρά του ο Δήμαρχος Πειραιά Γιάννης Μώραλης ευχαρίστησε τον Θ. Δρίτσα για τη συνεργασία που είχαν η οποία, όπως είπε, ήταν παραγωγική και θετική παρά τις διαφωνίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια: